NS-EN 15838:2009

NOK 580,00 (eks. mva) InformationOvervåk standarden
basket Skriv ut på papir basket Trykket og innbundet
Vis abonnementsmuligheter
Status: Alert Tilbaketrukket
Norsk tittel: Kundekontaktsenter - Krav til tenestekvalitet
Engelsk tittel: Customer Contact Centres - Requirements for service provision
Varetype: Standard
Språk: Norsk
Utgave: 1 (2009-12-01)
Erstattes av: NS-EN ISO 18295-2:2017 Check Gyldig
Antall sider: 32
Pris:

NOK 580,00 (eks. mva)
NOK 725,00 (ink. mva)

Inkludert i: NS ICS 03
NS ICS 03.080
NS ICS 03.080.01
Omfang: Denne europeiske standarden spesifiserer krava til kundekontaktsenter. Han skal etablere god kundefokusert praksis som oppfyller kundeforventingane. Denne standarden gjeld både interne og utkontrakterte kundekontaktsenter. Denne europeiske standarden fokuserer på kvaliteten av det som blir prestert i kontaktpunktet mellom kunden og kundekontaktsenteret.
Fastsatt: 2009-12-01
Tilbaketrukket: 2017-11-01
ICS: 03.080.01 - Tjenester generelt
03.080.30 - Forbrukertjenester