NS-EN 15838:2009

NOK 580,00 (eks. mva) InformationOvervåk standarden
basket Skriv ut på papir basket Trykket og innbundet
Vis abonnementsmuligheter
Status: Check Gyldig
Norsk tittel: Kundekontaktsenter - Krav til tenestekvalitet
Engelsk tittel: Customer Contact Centres - Requirements for service provision
Varetype: Standard
Språk: Norsk
Utgave: 1 (2009-12-01)
Antall sider: 32
Pris:

NOK 580,00 (eks. mva)
NOK 725,00 (ink. mva)

Inkludert i: NS ICS 03
NS ICS 03.080
NS ICS 03.080.01
Omfang: Denne europeiske standarden spesifiserer krava til kundekontaktsenter. Han skal etablere god
kundefokusert praksis som oppfyller kundeforventingane. Denne standarden gjeld både interne og
utkontrakterte kundekontaktsenter.
Denne europeiske standarden fokuserer på kvaliteten av det som blir prestert i kontaktpunktet mellom
kunden og kundekontaktsenteret.

This European Standard specifies the requirements for customer contact centres. It aims to provide customer focused best practice designed to meet customer expectations. This standard applies both to customer contact centres that are in-house and those that have been outsourced. This European Standard focuses on the performance quality at the point of contact between the customer and the CCC.
Fastsatt: 2009-12-01
ICS: 03.080.01 - Tjenester generelt